Tak jak je to s těmi růžovými ..

15. března 2006 v 22:10 | respect |  Co se to děje?
Zákon pro gaye prošel .. Klaus byl sněmovnou přehlasován (101 hlasů - nejméně pro to, aby to prošlo .. prošlo) - ale o tomhle si můžete přečíst snad všude .. spíš bych se s vámi podělila o svůj názor (pokud to někoho zajímá).
Takže .. já byla taky pro .. je to dobře .. protože kdo rozhodl o tom, že se může brát jenom muž a žena? Myslim si, že i mezi dvěma chlapama nebo holkama může vzniknout láska; někdy dokonce mnohem "lepší" (lepší je v uvozovkách, protože láska nejde posuzovat, že jo), než u tzv. heterosexuálních párů (nebo jak).
Teď si tedy nejsem nějak jistá, jak se k tomu staví křesťani .. předpokládam, že to odsuzujou .. (stejně jako kondomy, antikoncepci a další docela podstatný věcičky). Budu ráda, když mi k tomu něco řeknete nebo poupravíte/dovysvětlíte, jak to je .. pokud je to ale takhle, myslim si, že je to špatně. Fakt že jo. Co to křesťanům udělá? Přestanou mít věřící nebo jak, když se tohle odsouhlasilo?
No zpátky k druhému odstavci. Prostě jim to přeju, a doufám, že to hodně lidí a párů udělá šťastnými. Dokážu si možná (aspoň trošku) představit, jaký by to pro mě bylo, kdybych prostě něco nemohla jen z nějakýho důvodu, o kterým někdo jinej, kdo mě ani nezná, rozhodl ..
Na druhou stranu si myslím, že by neměli vychovávat děti .. protože dítě prostě potřebuje matku i otce .. i když třeba jeden ze dvou pánů má spíše dámskou roli, druhý pánskou - zůstávají oba pány. Matka se chová k dítěti specifickým způsobem, otec taky .. nejde jedno z toho vyškrtnout a to druhé dát na druhou. A kdyby tedy si nějaký takovýto pár pořídil dítě, nedokážu si představit, jak by se k němu chovali jeho spolužáci ve školce nebo škole.
No, děti by ho asi přijali dobře. Prostě má dva táty nebo mámy, no a co, je to kamarád, s kterým si hrajem. Horší by bylo, kdyby se o tom milá dítka svěřila doma .. někteří rodiče by je určitě nabádali k tomu, že se s nimi nemají bavit, protože prostě nejsou z normální rodiny .. a nenormálních lidí se přeci Češi bojí, nebo ne? (aspoň ti starší a konzervativnější .. no, a kdopak za to může ..)
Naopak, druhá strana mince, když by třeba desetiletému dítěti umřeli rodiče nebo ho dali do děcáku .. a nějaký homosexuální pár by si ho chtěl vzít .. může ho milovat mnohem víc než praví rodiče, kteří se o něj třeba nestarali .. co myslíte?
Oni totiž jak jsou taková .. komunita .. oni si mnohem víc váží toho, co mají .. Teda aspoň myslím .. když jim to ve vztahu (nejen ve vztahu) neklape, snaží se to vyřešit a né všecko zahodit stranou a utéct ..
Nevim, mam toho v hlavě hodně .. tak snad to někdo aspoň trochu pochopíte .. a řekněte, jaký na to máte názor ..
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 hanna hanna | 15. března 2006 v 22:52 | Reagovat

byla jsem PRO..protože jsem nechápala proč ne..proč by se nemohli vzít..proč by nemohli mít tedy s tim spojená práva, dědictví a tak..v tom je to přece naprosto jedno. A nevim, k tomu je ještě spojený, že je ostatní odsuzujou..??Jsou to přece naprosto stejní lidi, jako ostatní. Nemaj jedno oko, čtyři ruce..Jen prostě cítí lásku ke stejnýmu pohlaví. A kvůli tomu je má někdo odsuzovat? Má vůbec kdokoliv právo odsuzovat lásku někoho k někomu? odstavec 6: přesně no, češi sou prostě zaujatý vůči všem takovejmhle věcím, který prostě nejsou "zaběhlý" nebo u nich tedy "nenormální"...dřív, když jsem nepřemýšlela o té výchově, jsem měla představu přesně o tom, že když je dítě z děckého domova, bo prostě bez rodiny, že přece by bylo stokrát lepší mít "někoho" ...ale ta druhá strana..nikdo nenahradí matku...a ani otce ne...tohle je složitý..a s tou láskou - myslim, že je prostě silnější..asi z důvodu, že ne každej je gay nebo lesba...prostě, že sou právě minoritní, že jsou prostě odlišní..tak možná proto..na heterouše narazíš na každym kroku..:) teda asi *72**3*

2 [ jm ] [ jm ] | 15. března 2006 v 23:10 | Reagovat

Souhlas. Mít práva jako mají manželé je samozřejmost i pro ně. Proč jim to odepírat. Těžko říct, jakej by měli vliv rodiče stejnýho pohlaví na dítě jako vlastní okolí a společnost kolem nich. Jako můžou bejt špatní "normální" rodiče, tak můžou bejt dobrý ti "nenormální". Nezkusilo-li se to, nikdo nemůže tvrdit, že by to nefungovalo. Třeba by se obavy ukázaly mylný .. nebo se to naopak potvrdilo. Ale až pak můžem říct, co je "správně" ..

3 ghost ghost | Web | 16. března 2006 v 0:07 | Reagovat

Je mnoho homosexuálních párů, které vychovávají dítě nebo děti, které jednomu z nich soud přiřknul po rozvodu. Co je špatně - že když ženská není vdaná, tak pokud chce dítě, má smůlu. Pokud riskne sehnat si na to chlapa, riskuje taky to, že se ten chlap k otcovství přihlásí, o což žádný lesbický pár nestojí. Jsou země, kde osvojení dětí v případě homosexuálního páru zákon nebrání. Důležitá je pro dítě rodina a vztahy v ní - a pokud nemůže mít vlastní matku, potom je pro něj mnohem lepší vyrůstat mezi dvěma lidmi, kteří si na něj mohou udělat mnohem víc času a vložit do něj mnohem víc, než personál dětského domova - vím, že tam často dělají opravdu zázraky, ale jsou meze, které se nedají ani za cenu sebevětších osobních obětí překonat.

4 respect respect | 16. března 2006 v 8:36 | Reagovat

dekuji za nazory .. takhle dlouhy komentare jsem tu snad jeste nikdy nemela :)

nemam k tomu zatim co dodat, souhlasim s vami vsemi

5 skatuskA skatuskA | Web | 16. března 2006 v 15:39 | Reagovat

já sem pro a sem i pro to aby vychovávali děti, protože an tom nevidim absolutěn nic špatnýho.-.....jasně, mámu to tomu dítěti nenahradí, když ho budou vychovávat dva tatínkové, ale třeba právě pro dítě z děckýho domova bude stokrát lepší když bude mít dva milující tatínky než když ho bude vychovávat  pár vychovatelek...

mě spíš příde prostě blbý dělat svatby...jo dala bych registrovaný partnerství..aby přišli někam na úřad a dlaiu se zaregistrovat jako pár, aby mohli dědit atd...

ale nedělal bych jakoby svatby v šatech a se všema těma věcma....to mi příde trochu blbý...

6 respect respect | 16. března 2006 v 15:57 | Reagovat

2skatuska: no souhlasim .. s tema detma - samozrejme, taky jsem rekla, ze muze vyrustat v mnohem lepsi rodine, kde ho budou milovat .. ono pak zalezi na tom okoli a tak no .. kdo vi, neni odzkouseno, nevi se, co se doopravdy bude a nebude dit .. a ty svatby .. no, ja nejak svatby nemusim, ale jako celkove, to se netyka jen homosexualu .. protoze proste .. svatba - jako by v tom slove bylo neco "svatyho" .. a znate muj nazor na tohle :)

7 hanna hanna | 16. března 2006 v 16:37 | Reagovat

jako třeba - "ježiš" ?? *3*

8 respect respect | 16. března 2006 v 17:49 | Reagovat

2hanna: *3* no az takle sem to zrovna nemyslela .. ale chapes spravne ..

9 skatuskA skatuskA | Web | 16. března 2006 v 18:21 | Reagovat

no jasný...tojo..ale je to už takovej..,,zvyk"..nebo ajk to říct....ale prostě mi příde debilní aby si dva teploušové nebo dvě lesby měnili prstýnky a dávali manželský políbení...

ale ono je to stejně jedno...

10 trent trent | Web | 16. března 2006 v 21:05 | Reagovat

Já sem 100% PRO !!!

11 Pája Pája | Web | 16. března 2006 v 22:03 | Reagovat

ja sem taky pro.......komentare prectu zitra, jsou dlouhy, ale muj nazor je, ze aji decka by mohli vychovavat.Jako nekoho vychovava jen matka - taky z kluka nejni slecinka a naopak

...kdyz jak si psala, ze se Cesi boji - tak se bat neprestanou, kdyz se s tim nebudou potkavat..v nekterejch vecech sme proste jeste vopice na stromech.. =( No

12 Jirka* Jirka* | Web | 17. března 2006 v 6:14 | Reagovat

Rozlišuju lidi jen na špatný a dobrý. Někdy i na hloupý a chytrý. Ostatní dělení není většinou podstatný. Já si myslím, že dva lidé stejného pohlaví nemohou nahradit klasickou rodinu, ale jsem si jistý, že někteří dokážou vychovat dobrý a chytrý děti, na rozdíl od jiných "normálních"....

13 respect respect | 17. března 2006 v 7:11 | Reagovat

2skatuska: no ale stejne hloupy ti teda muze prijit, aby to delali chlap a zenska ..

2trent: :o)

2paja: ano, mas pravdu .. musi(me) se s tim potkat, jinak se toho budou(budem) dycky bat .. tak je to se vsim

2Jirka: hezky jsi to rekl .. (skoda ze ti hloupi jsou vetsinou v cele)

14 respect respect | 17. března 2006 v 8:34 | Reagovat

dodatek 2 paja: k tomu kdyz kluka vychovava jen matka, neni slecinka .. myslis? znas nekoho takovyho? co jsem poznala ja, tak byl slecinka .. a naopak, kdyz holku vychovaval tata .. nedokazala bejt moc otevrena a podobne

15 čtenářka čtenářka | 17. března 2006 v 9:55 | Reagovat

proč tedy existuje registrovaný partnerství jen pro homosexualní svazky, mají tím pádem výsadu kterou heterosexuálové nemají

16 respect respect | 17. března 2006 v 10:10 | Reagovat

2ctenarka: podle poslancu je to mozna proto, aby je to stale odlisovalo od tzv. "normalnich" lidi ..? ze oni mohou mit "jen" reg.partnerstvi, kdezto ostatni i svatbu? Kdo vi .. ja tedy ne.

17 skatuskA skatuskA | Web | 17. března 2006 v 13:05 | Reagovat

no možná yb prostě bylo dobrýa by měli všichni jenom registrovaný partnerství:o)

18 jarousch jarousch | Web | 17. března 2006 v 13:42 | Reagovat

jako obvykle budu na respectky blogu v opozici:) ale sem jasne proti tomuto zakonu a souhlasim s prezidentem Klausem. tenhle zakon dava kricici mensine privilegia a pozveda na uroven rodiny (ktera uz je v krizi dlouho). je to prvni krok k tomu, aby jim byla zanedlouho umoznena adopce deti a navic se jejich vztahy daly pravne osetrit uz predtim. take to bylo dost na tlak premiera.

19 respect respect | 17. března 2006 v 15:06 | Reagovat

tak co .. nekdo musi bejt proti, ze :) cekala jsem, ze to bude prave jarousch

20 respect respect | 17. března 2006 v 15:40 | Reagovat

2jarousch podruhe: ..ale abys to nepochopil spatne, to, ze s tebou nesouhlasim, neznamena, ze nerespektuju tvuj nazor .. mas k tomu sve duvody.

21 jeanuska jeanuska | Web | 18. března 2006 v 22:36 | Reagovat

jsem jednoznačně PRO.. ale dítě nevím.. říkám si, že když někteří rodiče děti týrají.. tak třeba homosexuálové by jim dali více lásky, péče..

22 respect respect | 19. března 2006 v 15:47 | Reagovat

2jeanuska: jojo, to je presne ono .. je tu ta otazka zda je lepsi mit "normalni" rodinu, kde se po diteti hazeji talire .. nebo "nenormalni" rodinu, kde ho fakt budou milovat .. ale to nikdo nevi, co se stane ..

23 imagine imagine | Web | 19. března 2006 v 17:19 | Reagovat

tak v názoru na tuhle věc se s tebou naprosto shodnu - asi by dítěti dva lidi stejnýho pohlaví dokázali dát lásku, kterou v ústavu nepoznají, jenže ty důsledky jsou mnohem horší - taky bych se bála toho, že dítě bude považovat to co vidí u "rodičů" za normální a napodobí je - tohle je hrozně ošemetnej problém a co člověk to jinej názor

24 respect respect | 20. března 2006 v 10:45 | Reagovat

2imagine: no, tak nad tim "napodobenim" rodičů jsem nepřemejšlela .. na jednu stranu - je to prý věc vrozená, né naučená .. na druhou stranu ovšem - co dítě vidí od maal, může mít vštěpeno do hlavinky .. a dost silně .. jako že pak třeba až si bude vybírat stálého partnera - nebude se řídit svou orientací, nebo tím, že když je kluk, musí si vybrat holku .. ale tím, že "je to v podstatě jedno", koho si vybere ..

25 pepáš pepáš | Web | 20. března 2006 v 16:26 | Reagovat

Souhlas s registrovaným partnerstvím - konečně. Nejsem si jistý, v jaké podobě zákon nakonec prošel, ale myslím si, že možnost registrovaného partnerství byla nakonec přiřknuta pouze homosexuálním párům. Proč o tom mluvím? Protože se domnívám, že to měli autoři zákona vztáhnout i na heterosexuální páry - rozhodnutí žít spolu, založit domácnost a vychovávat děti záleží přece na nás samotných, nikoli na státu. Stačí tento svazek zaregistrovat a je to (ostatně třeba v Japonsku to tak funguje a nikomu to nepřipadá divné - sňatek se odbyde odevzdáním formuláře na radnici. když chcete obřad, můžete ho udělat za rok za dva, nebo vůbec).

Oponenti zákona mávali zuřivě tím, že tento zákon přinese krizi rodiny a podobně. V zemi, kde je index rozvodovosti na zhruba 50 procentech, těžko můžeme hovořit o tom, že zákon o registrovaném partnerství tento stav rozvrátí....

O dětech. Osobně si myslím, že nic nebrání ani tomu, aby homosexuální páry vychovávaly děti. Homosexualita není dědičná, ani se podle mě nedá "okoukat". I když budu mít rodiče stejného pohlaví, neznamená to přece, že v rodinách svých spolužáků a kamarádů, v knížkách a filmech neuvidím něco jiného. Otázka je, jestli je na to česká společnost připravena - obávám se, že není. Že má dost problémů vyrovnat se už za současného stavu s vlastní existencí homosexuality, natož aby byla schopna tolerovat homosexuální páry vychovávající děti. To si budeme muset ještě chvilku počkat....

26 respect respect | 20. března 2006 v 19:18 | Reagovat

2pepas: tak tohle byl opravdu krasne napsany nazor, dekuji.

27 Cenzanni Cenzanni | E-mail | Web | 20. března 2006 v 19:26 | Reagovat

Mrzí mě, jak vidí slečna respect křesťany. Zdá se mi, že na nás kouká jako za středověku. Rád bych tímto upozornil, že církev se poslední dobou (řekněme tak pět století zpátky) trochu mění. Křesťanství už není pouze katolické, ale rovněž evangelické nebo pravoslavné a mezi křesťanské církve patří například i Svědci Jehovovi ad. To, že papež občas mluví proti potratům a kondomům a tak nezenamená, že si to samé myslí všichni křesťani a už vůbec ne, že jsou to horší lidé! Rozhodně jako evangelík nemám nic proti jakékoli odnoži křesťanství, ekumena mi není cizí ani náhodou, ale chtěl bych říct, že podívat se na papeže neznamená pochopit křesťanství. Řekl bych toho mnohem víc, milá respect, ale to by bylo na dlouho. Kdyby něco, víš kde mne najít ;)

28 respect respect | 20. března 2006 v 20:37 | Reagovat

2Cenzanni: ja budu jedine rada .. ted se budes asi divit tomu, co reknu - chodila sem 8 let na Cirkevni gymnazium .. dodneska mi vsak nebylo receno, jaky je treba rozdil mezi evang. a katol. cirkvi .. tam se asi predpokladalo, ze to budu vedet .. cili spatne .. budu jedine rada, kdyz mi neco povis ..

doposud totiz - kdyz proste sem rekla svuj nazor tak mi akorat krestani rikali, ze vubec nevim, o co tam jde .. ale aby mi to tedy vysvetlili, o tom uz zadna ..

29 fiNe_r@y fiNe_r@y | Web | 22. března 2006 v 12:59 | Reagovat

hehe.. se zákonem moožná souhlasim, ale to že můžou být v partnerství jen homo se mi nezdá..

ale co se týče dětí.. doufam, že ten zákon nikdy neprojde.. ano neni to dedičný, ale s "okoukáním" bych až tak nesouhlasil.

Člověk si přináší model rodiny tak jak vyrůstá, a ve chvíli kdy si začne hledat partnera a přemýšlet o lásce, pak najednou uvidí (z pozice kluka) hele tamhleta holka se mi líbí, tu bych chtěl, ale táta má doma tátu, tak proč si nevybrat támhletoho kluka? ..beru to s nadhledem, ale tak to je.

Prostě to dítě bud vyrůstat v rodině dvou stejných lidí. Příde mu to právě "normální" i kdyby mu rodiče stokrát vysvětlovali, víš Pepíčku to neni normální že sem s tatínkem, já ho mám rád a on mě taky, ale Ty máš rád holčičky...jak asi bude vypadat výchova rodičů, kteří podrývají svojí vlastní autoritu.. ptž aby to bylo správná výchova, musí se to dítě dozvědět, že to neni normální... když sou spolu dva kluci, nebo dvě holky..

30 andrea andrea | 31. května 2007 v 18:47 | Reagovat

no...přemýšlím o tom hodně...přemýšlím o tom často....Je homosexualita NORMÁLNÍ??? já proti ní nic nemám, ať si ti lidi dělají co chcou...ale manželství je manželství...a reg. partnerství mi přijde "užitečné" jen v tom smyslu, co se týče dědictví atd...ale podle mě homosexualita NENÍ NORMÁLNÍ!!!  Zvířata homosexuálové nejsou...v přírodě existuje samčí a samičí pohlavní buňky...ty jsou potřeba ke startu nového života...schopnost rozmnožování=zachovat druh...přežít! Pokud v přírodě existuje homosexualita organismů, ukažte mi je!!! Jestli ano, je to degenerace!!! To lidi jsou zdegenerovaní...tak jako odsuzujete kouření, maniaky na piočítači...degenerace. Nemoc. Úchylka!!! Snad v budoucnu nedovolí osvojit homosex. párům děti...nechci se tím nikoho dotknout...nikomu ublížit...ale chudák dítě, nemyslíte??? Stejný zmatek, naprosto STEJNÝ  zmatek, jako by ho vychovávala maminka a kozel...tatínek a jeho manželka mrtvola...(narážím na zoofilii a nekrofilii - podle mě stejná nemoc jako homosexualita) Když si gayové a lesbičky připadají, jako vhodný pár na výchovu dítěte, proč si ho tedy neudělají??? Nejdeto, co? A proč si to asi příroda nepřeje, hm???  

Sečteno podtrženo, dělejte si doma co chcete, ale můj názor = FUJ!!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.